Martina Hanáčková

Aktivní maminka tří dětí z Jičína. Vystudovala Pedagogickou fakultu Masarykovy univerzity v Brně a má pětiletou praxi ve školství. Po narození dětí usilovně hledala cestu, jak je dobře vychovávat. Teorií vyzkoušela mnoho, seznámila se například s kineziologií a absolvovala i kurzy manželů Kopřivových Respektovat a být respektován.

 Teprve emoční konfrontace a cesta empatie ve výcviku u PhDr. Jiřinky Prekopové ji přivedla na cestu sebepoznání a radosti z výchovy. Od roku 2011 působí jako lektorka Školy lásky v rodině podle etiky PhDr. Jiřinky Prekopové a poradce pro vedení rodiny a výchovu dětí. Ústřední témata své práce vidí ve výuce emoční konfrontace a výchově citlivých dětí a dětí s autismem.

P1040582Svým působení zároveň podporuje směr Vědomé rodičovství, které začíná vědomým početím a těhotenstvím, přirozeným porodem, vědomou cestou ženy, v celé své bohaté škále barev, rovin i celoživotních rolí.

Od roku 2011 se věnuje projektu Studio šťastných dětí zaměřenému na pozitivní rodičovství (www.studiostastnychdeti.cz). V roce 2012 absolvovala stáž na Klinice St. Elizabeth v německém Heidelbergu a o dva roky později začala intenzivně spolupracovat s Bránou k dětem jako vedoucí jičínské pobočky a zároveň lektorka kurzů.

profilovky_6Ty zaměřuje zejména na období prvního vzdoru, řešení rodinných problémů, ale třeba i na výchovu indigových dětí. Věnuje se zejména práci s dětmi do tří let, protože citlivý přístup v tomto období pomáhá předcházet pozdějším výchovným potížím. Těší ji, že stále více rodičů se snaží vymanit ze zažité autoritativní výchovy a učí se pracovat se svými emocemi i s pocity svých potomků.

Za své záliby a koníčky považuje vše, co pomáhá člověku k radosti ze života: děti, rodinu, květiny a byliny, cestování, novinky v oblasti osobního rozvoje i hvězdy na obloze. Práce a čas, který věnuje nejmenším, jí přináší naději, že svět bude dobrý a budou v něm žít dobří lidé.

Zpět